تفاوت انرژی بار و پروتئین‌بار در چیست؟

تفاوت انرژی بار و پروتئین‌بار در چیست؟


‏‎انرژی‌بار‌ها نوعی مکمل طبیعی حاوی غلات و دیگر مواد غذایی با انرژی زیاد و ارزش غذایی بالا هستند که علی‌الخصوص برای افرادی تهیه شده که فعالیت (سوخت و ساز) بیشتری دارند و با وجود نیاز به انرژی بیشتر، وقت حاضر کردن و یا خوردن یک وعده ی غذایی را ندارند.  پروتئین و کربوهیدرات. به منظور تأمین سریع‌تر انرژی، از کربوهیدرات‌های دارای قندهایی از قبیل فروکتوز، گلوکز و مالتودکسترین در نسبت های مختلف استفاده می‌شود. خرما کربوهیدرات انتخابی نوبو است.

‎بارها به طور کلی شامل الکل های قندی نیستند، زیرا به علت نوع کربوهیدرات‌های ذکر شده، نیازی به شیرین کننده‌های کم‌کالری برای بهبود طعم‌شان ندارند.
چربی‌های موجود در بارها در حداقل‌ترین حالت هستند و از منابع اصلی آنها میتوان به مغزها، کاکائو و شکلات تلخ اشاره کرد. به طور کلی، انرژی‌بارها به عنوان یک منبع انرژی قابل‌اطمینان در ورزش و فعالیت‌های دیگری که نیاز به کسب مقدار بیشتری انرژی در زمانی کوتاه‌تر دارند، و یا به عنوان میان وعده و حتی یک وعده کامل استفاده می شود.

 

فواید خرما چیست و چگونه باعث کاهش وزن می‌شود؟

 

پروتئین‌بار‌ها نوع دیگری از مکمل‌ها و بسیار مشابه انرژی‌بارها هستند. تفاوت‌شان در این است که، پروتئین‌بارها علاوه بر انرژی‌ بالا، مقدار پروتئِن بیشتری را تامین می‌کنند. مناسب‌تر برای افرادی که فعالیت بدنی بیشتری دارند، برای تقویت عضله‌هایشان نیاز به پروتئین بیشتری دارند و یا کسانی که صرفا وقت کافی برای تهیه و خوردن غدایی که انرژی و پروتئین مورد نیاز بدنشان را تامین کند، ندارند.
 

برای خرید پروتئین و انرژی بار نوبو اینجا رو کلیک کنین


هر دور این بار ها را می‌توان به عنوان میان‌وعده یا وعده‌ی کامل استفاده شوند. در برخی از بارها (بویژه پروتئین‌بارها) برای بهبود طمع از مواد افزودنی استفاده می‌شود. ما در نوبو از غلات، خرما و یا پودر کاکائو برای طعم استفاده می‌کنیم که علاوه بر مزه‌ی خوب، از خواص فراوانی برخورددارند. 
 

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش