اسنک‌های سالم برای میان وعده

 

اسنک‌های سالم برای میان وعده

 

بایستی بجای خوارکی‌های ناسالمی که معمولاً در محل کار مصرف می‌کنیم، خوراکی‌های سالم را جایگزین آنها سازیم. برخی مواد غذایی وجود دارند که می‌توان از آنها خوراکی‌های فوق‌العاده‌ای تهیه نمود. اجازه دهید آنها را بیشتر بشناسیم. جوانه‌های گیاهی، صبحانه‌ای سالم برای محل کار به شمار می‌روند. آنها سرشار از پروتئین و فیبر می‌باشند. هر مرتبه که قصد درست کردن جوانه را دارید از چاشنی‌های مختلف جهت تغییر طعم آنها استفاده نمایید.بعضی افراد تصور می‌کنند که خوردن میان وعده یا اسنک در بین وعده‌های غذایی منجر به افزایش وزن می‌شود. با این حال، این یک تصور اشتباه است. خوردن میان وعده در بین وعده‌های غذایی جهت حفظ قدرت متابولیسم و همچنین جلوگیری از پرخوری به هنگام صرف وعده‌های غذایی مهم است. اما این بدان معنا نیست که میان وعده‌های ناسالم یا به اصطلاح هله هوله مصرف نمایید. شما بایستی هر 2 تا 3 ساعت از خوراکی‌های سالم مصرف کنید.

 

استراتژی یا راه‌کاری که بایستی اتخاذ نمایید این است که از پیش برنامه ریزی داشته باشید. با این کار اطمینان می‌یابید که مقداری خوراکی در دسترس خواهید داشت که می‌توانید به محل کار خود ببرید. این خوراکی‌ها همچنین هنگامی که وقت صرف ناهار را ندارید به کمک شما می‌آیند. فیبر و پروتئین گزینه‌های میان وعده‌ فوق‌العاده‌ای برای محل کار به حساب می‌آیند. برخی کربوهیدراتهای سالم نیز می‌توانند به حفظ سطح قند خون و جلوگیری از گرسنگی تا صرف وعده غذایی بعدی کمک نمایند.

 


در مورد رژیم پالئو بخونین


 

مغزهای خوراکی یا آجیل

 

مغزهای گیاهی از جمله میان وعده‌‌های مغذی به حساب می‌آیند. میزان کالری و چربی آنها بالا است اما مقدار کمی از این آجیل‌ها راهی طولانی را جهت سیر نگاه داشتن شما طی می‌کنند. آنها مواد غذایی قدرتمندی هستند و «چربیهای سالم» را همراه با مقداری فیبر برای بدن فراهم می‌سازند. هنگامی که می‌خواهید آجیل انتخاب کنید، انواع بدون نمک آن را برگزینید. علاوه بر مغزهای خوراکی، همچنین می‌توانید مقداری میوه خشک شده یا خشکبار همانند گردو، و بادام را جهت تأمین فیبر و مواد مغذی مصرف نمایید.

 

میوه

 

می‌توانید انواع میوه‌ها را انتخاب نمایید. سیب می‌تواند در میان سالمترین میان وعده‌ها به شمار رود. مرکبات مقدار ویتامین C مورد نیاز را تأمین ساخته و البته فیبر را فراموش نکنیم. صیفی‌جات، توت فرنگی، انگور و غیره نیز به عنوان گزینه‌های میان وعده‌ای خوب به حساب می‌آیند. توصیه نمی‌شود آب میوه مصرف کنید، به این دلیل که اکثر آب میوه‌های موجود در بازار حاوی قند اضافی هستند. علاوه بر آن، خوردن میوه شما را برای مدت زمان طولانی‌تری سیر نگاه می‌دارد.

 


تفاوت بین محصولات طبیعی و ارگانیک


 

اسنک‌های حاوی پروتئین بالای خوشمزه و سالم

 

اسنک‌های حاوی پروتئین بالا می‌توانند جایگزینی مناسب برای غذاهای پر چرب و پر کربوهیدرات باشند. غذاهای حاوی پروتئین بالا انرژی بدن را برای مدت طولانی‌تری تأمین می‌کنند. افرادی که به دنبال رژیم کاهش وزن هستند، اغلب بااسنک‌های حاوی پروتئین بالا می‌توانند جایگزینی مناسب برای غذاهای پر چرب و پر کربوهیدرات باشند. غذاهای حاوی پروتئین بالا انرژی بدن را برای مدت طولانی‌تری تأمین می‌کنند. افرادی که به دنبال رژیم کاهش وزن هستند، اغلب با تمرکز تنها روی سه وعده غذایی در روز اشتباه می‌کنند. اکثریت فکر می‌کنند خوردن صبحانه، ناهار و شام برای تناسب و رشد بدن کافی است. بدین خاطر، بسیاری از اسنک‌های سالمی که می‌توانند مصرف کنند غافل می‌شوند. در واقع، بسیاری از افراد نمی‌دانند که خطر مصرف تنقلات بین وعده‌های غذایی افزایش پیدا می‌کند. بنابراین، بهترین کار استفاده از اسنک‌های سالم و مغذی است.

 

سبزیجات

 

همانند میوه، همچنین می‌توانید مقدار زیادی سالاد سبزیجات بر روی میز محل کار خود بگذارید. خیار، هویج، گوجه فرنگی، کاهو و کرفس برخی از سالمترین خوراکی‌های مورد استفاده در ساعات اداری می‌باشند. با مصرف آنها مقدار مورد نیاز مواد سلولزی یا سبوس را دریافت می‌کنید. حموس (نوعی خوراک تهیه شده از نخود پخته و کوبیده شده و سیر و غیره) نیز می‌تواند به عنوان چاشنی برای سبزیجات مورد استفاده قرار گیرد.

 

منبع:rasekhoon.net

 

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش