گرانولا چیست و آیا برای سلامتی مفید است؟

گرانولا چیست و آیا برای سلامتی مفید است؟
گرانولا یکی از میان وعده‌های محبوب ورزشکاران است که می‌توانید آن را در سوپرمارکت‌ها با برچسب “طبیعی” یا “خالص” بیابید. آیا گرانولا برای سلامتی مفید است؟ گرانولا انواع مختلفی دارد و بسته به اینکه چقدر در آن از مغز آجیل استفاده شده است، میزان مفید بودن آن نیز متفاوت است. پیش از استفاده از این میان وعده بهتر است اطلاعاتی داشته باشید.
ادامه مطلب

آلبومین (پروتئین سفیده تخم مرغ)

آلبومین (پروتئین سفیده تخم مرغ)
پروتئین سفیده تخم مرغ ( آلبومین ) سفیده تخم مرغ ،به نام آلبومین تخم مرغ هم شناخته می شود، یکی از با کیفیت ترین پروتینهای موجود است . برخی آن را پروتئین کاملی می دانند بدلیل آرایش آمینو اسیدهای آن و توانایی بدن در استفاده مناسب از آنها . پروتئین سفیده تخم مرغ بویژه حاوی مقدار بالای آمینو اسیدهای شاخه داراست که می توان کمک کند به تولید پروتین در …
ادامه مطلب

چگونه در هوای آلوده ورزش کنیم؟

چگونه در هوای آلوده ورزش کنیم؟
در فصل‌های پاییز و زمستانی غالبا آلودگی هوا زیاد است و افرادی که ورزش می‌کنند نگران خطراتی هستند که آلودگی هوا برای سلامتی آنها دارد. این سوال برای بسیاری وجود دارد که با آلوده بودن هوا چگونه باید ورزش کرد تا خطری برای سلامتی به وجود نیاید. به‌ گزارش ‌ایسنا و به نقل از سایت MNT، راه‌هایی وجود دارد که می‌توان با کمک آنها در فصل‌هایی که هوا آلوده است ورزش کرد: 1. صبح‌ها ورزش کنید: بیشتر مواد آلاینده در طول روز تولید می‌شوند. غروب بدترین زمان برای ورزش در هوای آلوده است. اگر می خواهید در فضای باز ورزش کنید صبح‌ها این کار را انجام دهید.
ادامه مطلب

تفاوت انرژی بار و پروتئین‌بار در چیست؟

تفاوت انرژی بار و پروتئین‌بار در چیست؟
تفاوت انرژی بار و پروتئین‌بار در چیست؟ ‏‎انرژی‌بار‌ها نوعی مکمل طبیعی حاوی غلات و دیگر مواد غذایی با انرژی زیاد و ارزش غذایی بالا هستند که علی‌الخصوص برای افرادی تهیه شده که فعالیت (سوخت و ساز) بیشتری دارند و با وجود نیاز به انرژی بیشتر، وقت حاضر کردن و یا خوردن یک وعده ی غذایی را ندارند.  پروتئین و کربوهیدرات. به منظور تأمین سریع‌تر انرژی، از کربوهیدرات‌های دارای قندهایی از قبیل …
ادامه مطلب
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش